دانلودفیلترشکن آتی برای شبکه های اجتماعی


دانلود فیلتر شکن آتی برای شبکه های اجتماعی 

اموزش اتصال پایدار فیلترشکن آتی

دسترسی به یک ابزار ارائه دهنده خدمات وی پی ان که از قدرت بالایی برخوردار باشد. یکی از چالش‌ هایی است که همه کاربران با آن مواجه هستند. چرا که بدون این ابزار شما برای دسترسی به بسیاری از خدمات اینترنتی دچار مشکل خواهید بود. و نمی‌ توانید از اکثر خدمات بین‌ المللی استفاده کنید. یکی از فیلتر شکن‌ هایی که از محبوبیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. برنامه آتی است که می‌ توانید آن را از طریق برنامه گوگل پلی بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید و از خدماتش به راحتی برخوردار شوید.

فیلترشکن آتی با سرور های پیشنهادی

وقتی که شما می‌ خواهید به سرور های این برنامه متصل شوید بهتر است که خودتان به صورت دستی سرورها را انتخاب کنید. و وقتی شما وارد لیست سرورها می‌ شوید در صدر این لیست سرور هایی را مشاهده می‌ کنید که به عنوان پیشنهادی برای شما قرار داده شده‌اند و سرعت و کیفیت بالاتری دارند. که بهتر است که از این نوع سرورها استفاده کنید، چون متناسب با نوع اینترنت شما تنظیم شده‌اند.البته این فیلتر شکن سرورهای دیگری دارد که سرعت آن ها به صورت دقیق در کنارشان نمایش داده شده است که در صورت نیاز می‌ توانید به آن کشورها متصل شوید.

فیلتر شکن آتی اتصال با انواع اینترنت

همانطور که در بالاتر به این موضوع اشاره شد یکی از ویژگی‌ های عالی که این برنامه دارد این است که با انواع اینترنت‌ ها سازگاری دارد. و ما می‌ توانیم با ایرانسل، رایتل و همراه اول به این فیلتر شکن پرقدرت متصل شویم.همچنین اگر دوست دارید از این فیلتر شکن برای تماشای فیلم‌ های مختلف استفاده کنید، لازم نیست نگران قطعی اتصال خود باشید. چون این برنامه سرعت اینترنت شما را افزایش می‌ دهد. تا بتوانید با بالاترین کیفیت هر نوع ویدیویی را از سایت‌ های مختلف تماشا کنید و حتی شما به راحتی می توانید با سرعت عالی فیلم‌ ها را برای خود از سایت ها یا برنامه های مختلف دانلود کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *