دانلود فیلترشکن فعال supraبرای ایرانسل


دانلود فیلترشکن فعال supraبرای ایرانسل

دانلود وی پی ان supraبدون محدودیت

این فیلتر شکن برای تمامی اینترنت های ایرانی مناسب میباشد و سازگار با تمامی اینترنت ها از جمله  ایرانسل و همراه اول و رایتل میباشد .

ویژگی های موجود در تنظیمات فیلتر شکن supra

۱_ دارای کانال تلگرام و واتساپ

۲_ دی ان اس اختصاصی

چک کردن آدرس آی پی

۳_ تست سرعت وای فای

۴_ تیم پشتیبانی قوی

۵_ تنظیمات در ارتباط با رابط کاربری

فیلتر شکن supraبا حذف تمام داده های خصوصی خود

همان طور که گفته شد این فیلتر شکن یکی از ایمن‌ ترین برنامه‌ های موجود در کشور است. چون علاوه بر اینکه داده‌ های شما را رمزگذاری می‌ کند. دارای گزینه‌ای است که شما به صورت خودکار می‌ توانید در آن تمام اطلاعات مهم خود را پاک کنید. و این اجازه را به افراد ناشناس ندهید که به داده‌ های شما در گوشی همراهتان دسترسی پیدا کند. همچنین می‌ توانید تمام فعالیت‌ های خود را در اینترنت ناشناس کنید.

فیلترشکن supra نامحدود

زمان اتصال به این فیلتر شکن و سرور های پرقدرت آن کاملاً نامحدود می‌ باشد و ما می‌ توانیم به هر اندازه که می‌ خواهیم به سرور اتصالی خود متصل بمانیم.اما بهتر است که پس از چند ساعت، سرور خود را تغییر دهیم و به مکان دیگری متصل شویم تا بتوانیم از سرعت بیشتری برخوردار شویم.

فیلتر شکن supra با اتصال پایدار

این فیلتر شکن می‌ تواند برای شما اتصالی پایدار ایجاد کند. در نتیجه می‌ توانید بدون نگرانی برنامه را در روی دستگاه‌ های مختلف خود نصب کنید.پس از اینکه این فیلتر شکن را برای خود نصب کردید به راحتی می‌ توانید انواع فیلترینگ‌ های موجود در سایت‌ ها و برنامه‌ های مختلف را از بین ببرید و حتی فیلم‌ های مختلف را بدون سانسور در کشور خود تماشا کنیدو در آخر اگر ازاین فیلتر شکن استفاده کردید و راضی بودید میتوانید آن را با دوستان  به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *