دریافت فیلتر شکن پرسرعت و ایمن به genesis vpn


دریافت فیلتر شکن پرسرعت و ایمن به genesis vpn

دانلود فیلتر شکن هوشمند و فعال genesis vpn

وقتی که شما این فیلتر شکن قوی و قدرتمند را بر روی دستگاه‌ های مختلف خود نصب می‌ کنید. اولین چیزی که باید انتخاب کنید نوع اینترنت شما است. که بر اساس اینترنت خود ایرانسل، همراه اول، رایتل و مخابرات می‌ باشد. می‌ توانید یکی را انتخاب کنید تا بتوانید به سرور مخصوص نت خود متصل شوید.به دلیل اینکه این فیلتر شکن از رابط کاربری بسیار ساده و روانی استفاده می‌ کند تنها دارای گزینه اتصال خودکار است. که کافی است شما بر روی آن ضربه بزنید و منتظر بمانید تا این برنامه سروری متناسب با نوع اینترنت شما برایتان انتخاب کند. و پس از آن اتصالتان برقرار شود و بتوانید محدودیت‌ ها را دور بزنید.

فیلتر شکنgenesis حفاظت از داده های شخصی شما

این برنامه با رمزگذاری ترافیک شما باعث می‌ شود تا هیچ شخص دیگری توانایی دسترسی به موارد شخصی شما را نداشته باشد. از این رو تمام اطلاعات و حریم شخصی شما، با ایمنی بسیار بالایی محفوظ خواهد ماند و داده های خصوصی شما به دست افراد خرابکار نمیفتد

فیلتر شکن genesisدارای تمام زبان های روز دنیا

این برنامه برای جلب نظر کاربران و راحتی کار آن ها علاوه بر آنکه یک رابط کاربری بی‌ نظیر و ساده را برای آن ها طراحی کرده است. ویژگی دیگری نیز در محیط این برنامه گنجانده است و آن هم پشتیبانی از به روزترین زبان‌ ها و پرطرفدار ترین آن ها می‌ باشد. که این ویژگی باعث خواهد شد کاربران برای راحتی کار خود این فیلتر شکن را انتخاب کنند و از خدمات آن برای غلبه بر محدودیت‌ ها استفاده کنند.همچنین باعث می شود شما اپلیکیشن های مورد علاقه خود را نصب کنید .

فیلتر شکنgenesis مدت زمان اتصال نامحدود

جهت برقراری اتصالتان در این برنامه می‌ توانید بدون هیچگونه محدودیتی فعالیت‌ های دلخواه خود را انجام دهید. یعنی متصل شدن به سرور های این برنامه و مرور در کشور هیچگونه محدودیت زمانی برای شما ندارد و می‌ توانید به هر اندازه که می‌ خواهید از این برنامه استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *