دانلود فیلترشکن jt card برای گوشی


دانلود فیلترشکن jt card برای گوشی

اتصال سریع واسان وی پی ان jt card

اگر می‌ خواهید بدون دردسر و به‌ راحتی از برنامه‌ ها و بازی‌ های مسدود شده استفاده کنید می توانید فیلتر شکن jt card را دانلود و بر روی گوشی همراه خود نصب کنید .این برنامه می‌ تواند بدون کمترین دردسری، شما را به سرور های پرسرعت خود در سرتاسر دنیا وصل کند. در نتیجه دیگر نیازی نیست که بابت قطع شدن اتصالتان نگران باشید.

اتصال به سرور های پر سرعت jt card 

این فیلتر شکن به صورت اتوماتیک کشور شما را تشخیص خواهد داد و شما را به نزدیک ترین و سریع ترین سرور متصل خواهد کرد.همچنین می‌توانید سرور مورد نظرتان را انتخاب و‌بر روی آن کلیک کنید تا اتصالی ایمن برای شما برقرار شود . در نتیجه اتصال شما بسیار سریع تر از دیگر وی پی ان ها و پروکسی ها خواهد بود.

فیلتر شکن jt card تست سرعت اینترت 

پس از اینکه اتصال شما ایجاد شد، صفحه‌ای برای شما باز می‌ شود که این برنامه سرعت اینترنت شما را تست می‌ کند. و بهتر است که از این صفحه خارج نشوید تا این برنامه روند خود را کامل کند. این گزینه باعث می‌ شود که برنامه اطمینان حاصل کند سرعت سرور شما بالا است و اتصالی قوی و پایدار برایتان ایجاد می‌ شود. تا بتوانید با خیال راحت‌تر فعالیت‌ های مورد نیاز خود را در کشور انجام دهید و در صورت رضایت آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

برقراری اتصال به فیلتر شکن jt card بدون محدودیت

لازم به ذکر است که وقتی ما به صورت خودکار به این فیلتر شکن متصل می‌ شویم و اتصال ما به سرور های پرقدرت این برنامه ایجاد می‌ شود. می‌ توانیم بدون محدودیت فعالیت‌ های دلخواه خود را انجام دهیم. چون این فیلتر شکن محدودیت زمانی و مکانی ندارد و همچنین حجم سرور های آن تمام نخواهند شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *