دانلودفیلترشکن Queen برای کامپیوتر


دانلودفیلترشکن Queen برای کامپیوتر 

اتصال پایدار فیلترشکن Queen

یکی از فیلتر شکن‌ های پرسرعت در کشور ما  به نامQueen توانسته است نظر کاربران را به خود جلب کند. چون این فیلتر شکن از سرور های نامحدود و پایداری استفاده می‌ کند. و چون کاربران این برنامه زیاد نیستند ترافیک بر روی این سرورها اعمال نمی‌ شود. پس وقتی شما از این فیلتر شکن استفاده می‌ کنید می‌ توانید انواع محدودیت‌ ها را از بین ببرید.به گونه‌ای که این فیلتر شکن به شما کمک می‌ کند تا بتوانید خدمات محدود شده در کشور از جمله سایت‌ ها و اپلیکیشن‌ هایی مانند تلگرام، واتساپ، یوتیوب و اسنپ چت بدون هیچ مشکلی استفاده کنیدبیش از 40 کشور در سراسر دنیا توسط این فیلتر شکن و سرور هایش پوشش داده شده است. این سرور ها به صورت کاملا رایگان از سراسر دنیا در اختیار شما قرار گرفته است تا به آسانی به آن ها متصل شوید و به موارد دلخواهتان دسترسی پیدا کنید.

انجام بازی های مورد علاقه خودبا فیلترشکن Queen 

شما می توانید به راحتی این برنامه را بر روی گوشی همراه یا کامپیوتر خود نصب کنید تا به شما کمک کند بازی های دلخواهتان را با خیال راحت دانلود و با سرعت بالا انجام دهید.

فیلترشکن queenاشتراک گذاری در پیام رسان ها 

در آخر هم اگر از این فیلتر شکن راضی بودید می‌ توانید با خیال راحت آن را برای دوستان خود در پیام رسان‌ های مختلف به اشتراک بگذارید تا آن ها هم بتوانند از این برنامه استفاده کنند.بنابراین با توجه به خدمات گفته شده شما می‌ توانید با استفاده از این فیلتر شکن فیلترینگ موجود در پیام رسان‌ های مختلف و همچنین سایت‌ ها را از بین ببرید و از اطلاعات خصوصی خود محافظت کنید.

فیلترشکنQueen باتست سرعت

علاوه بر آن این برنامه گزینه خوب دیگری که دارد تست سرعت می‌ باشد که پس از اتصال می‌ توانید سرعت خود را تست کنید. تا با خیال راحت‌تر بتوانید فعالیت‌ های خود را انجام دهید و اگر سرعت شما ضعیف بود اتصالتان را تغییر دهید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *