نحوه ی اتصال به فیلتر شکن آی


نحوه ی اتصال به فیلتر شکن آی

دانلود فیلتر شکن آی برای گوشی

 

همان طور که همه ی ما می دانیم به خاطر تحریمات برای تماشای شبکه های مجازی دچار مشکل می‌شویم وبرای از بین بردن فیلترها باید از فیلتر شکن های مطمئن و پرسرعت استفاده کنیم که فیلتر شکن آی یک فیلتر شکل با تمام خدمات عالی برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است. و در ادامه به ویژگی های بیشتر آن می‌پردازیم این فیلتر شکن دارای سرعت بالا می باشد. چرا که دوست داریم در سریع ترین زمان ممکن به هدفمان نزدیک شویم و به آن دسترسی پیدا کنیم این نرم افزار در کشور های متنوعی قرار دارد به عنوان مثال :

 

ایالات متحده آمریکا (États-Unis d’Amérique) 🇺🇸

 

کانادا (Canada) 🇨🇦

 

آلمان (Allemagne) 🇩🇪

 

هلند (Pays-Bas) 🇳🇱

 

بریتانیا (Royaume-Uni) 🇬🇧

 

استرالیا (Australie) 🇦🇺

 

سنگاپور (Singapour) 🇸🇬

 

ژاپن (Japon) 🇯🇵

 

فرانسه (France) 🇫🇷

 

هنگ کنگ (Hong Kong) 🇭🇰

 

سوئیس (Suisse) 🇨🇭

 

روسیه (Russie) 🇷🇺

 

کره جنوبی (Corée du Sud) 🇰🇷

 

برزیل (Brésil) 🇧🇷

 

مالزی (Malaisie) 🇲🇾

 

تایلند (Thaïlande) 🇹🇭

 

ترکیه (Turquie) 🇹🇷

فیلتر شکن آی پولی است وبرای اتصال به این فیلتر شکن باید هزینه ای در نظر بگیرید بستگی به این دارد که شما هفتگی یا ماهانه یا سالانه بخواهید استفاده کنید در ادامه ویدئویی نمایش داده می‌شود و مبالغ درآن مشخص است

فیلتر شکن آی پرسرعت است برنامه آی با سرور های متعددی که در سراسر جهان دارد و پهنای باند زیادی که ارائه میدهد. باعث اتصال پر سرعت و پایدار شما شده و تجربه ای از اتصال روان را به شما هدیه میکند.

فیلتر شکن آی بدون محدودیت در اختیار کار قرار میگیرد وعلاوه بر نکات ذکر شده این برنامه از قابلیتی برخوردار است. که شما برای راه اندازی برنامه کافیست دکمه اتصال را فشار دهید سپس برنامه به طور خودکار به سریع ترین سرور متصل خواهد شد. البته انتخاب سرور به حالت دستی نیز امکان پذیر است و شما میتوانید بسته به نیاز و سرعت اینترنتتان سرور مورد نظرتان را انتخاب کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *