نحوه ی اتصال به فیلتر شکن اسپایر


نحوه ی اتصال به فیلتر شکن اسپایر

دانلود فیلترشکن اسپایر

این برنامه با وجود امنیت بالایی که دارد علاوه بر حفاظت از اطلاعات شخصی شما، محیط کاربری بسیار ساده ای دارد که تنها کافی است این اپلیکیشن را نصب کنید سپس با چند حرکت حتی اگر تجربه استفاده از وی پی ان را نداشته باشید به راحتی به آن متصل شوید برای استفاده از این فیلتر شکن فقط کافی است برنامه را دانلود و نصب کنید. نیازی به تلف کردن زمان با تنظیمات راه اندازی یا فرآیند ثبت چند مرحله ای نخواهید داشت. پس از نصب برنامه به راحتی می توانید از سرور های موجود در برنامه استفاده و به آن ها متصل شوید

فیلتر شکن اسپایر پرسرعت است این اپلیکیشن دارای سرورهای پرسرعت و زیادی از کشورهای مختلف مثل آمریکا، اروپا و آسیا است وبه همین دلیل سرعت این فیلتر شکن بالا است استفاده از همه ی این سرورها رایگان است کافی است روی پرچم سرور مورد نظرتان کلیک کنید و به آن متصل شوید و هر زمان که بخواهید سرورتان را تغییر دهید.

فیلتر شکن اسپایر برای گوشی های اندروید و کامپیوتر قابل نصب است گاهی اوقات موقعیتی پیش میاید که مجبور به استفاده از فیلتر شکن میشویم.برنامه اسپایر  vpn یک فیلتر شکن قدرتمند و پرسرعت است که به شما در دور زدن فیلترینگ و سانسورینگ برنامه ها و سایت های محدود شده در هر کجا کمک میکند.این وی پی ان این امکان را برای شما به ارمغان می آورد که آزادانه در اینترنت حرکت کنید و هر محدودیتی را دور بزنید.این فیلتر شکن از دستگاه شما محافظت میکند و همچنین موجب میشود که از هرگونه حمله آسیب پذیر توسط اشخاص و سایت ها در امان باشید.

فیلتر شکن اسپایر نامحدود دراختیار کاربر قرار میگیرد سرور های متنوع و نامحدوداین اپلیکیشن موجب می شود که در صورت افت سرعت یک سرور ، با یک ضربه به سراغ سرور دیگر بروید. و بدون هیچ مشکلی به مرور خود در فضای اینترنت ادامه بدهید و از سرعت بالا لذت ببرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *