فیلترشکن جدید برای تلگرام hamster combat


فیلترشکن جدید برای تلگرام hamster combat

دانلود سریع hamster combat

تلگرام را نصب کرده و بازی همستر را دانلود کنید و با ضربه  زدن انگشتان خود روی گوشی های اندروید  خود کسب درآمد میلیونی کنید .این بازی برای تلگرام و حوزه ارز دیجیتال یک بازی دو سر برد است. چراکه تلگرام از این طریق پلتفرم خود را تبلیغ می‌کند. از سوی دیگر این پلتفرم دارای ارز دیجیتال TON به معنای «شبکه باز تلگرام» است و از این طریق افراد را به سمت کیف پول TONKEEPER خود هدایت می‌کند همستر کامبات در تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۳ راه‌اندازی شد. این پروژه پس از ۱۱ روز از راه‌اندازی اولیه به رکورد قابل توجه یک میلیون کاربر رسید که تعداد آن‌ها هر روز بیشتر می‌شود. این بازی حدودا تا به امروز  بیش از ۲۴ میلیون کاربر فعال روزانه دارد. در این بازی شما میتوانید مانند نتورک مارکتینگ فعالیت گسترده داشته باشید و دیگران را عضو گروه کنید وبابت عضو کردن افراد سکه های بیشتری دریافت کنید.

آیا بازی hamster combat نیاز به فیلتر شکن پرسرعت دارد؟؟

بله در این بازی چون شما باید اول عضو تلگرام باشید و بازی را دانلود کرده و شروع به در امد زایی کنید واین در حالتی است که تلگرام در ایران فیلتر است و برای استفاده از این بازی نیز کاربران به پروکسی‌ها و فیلترشکن‌ها نیاز دارند.وشما میتوانید در ابتدا یکی از فیلتر شکن های پرسرعت و مطمئن که همین سایت معرفی کرده را نصب و باخیال راحت بازی همستر را دانلود کرده و به سکه های فراوان دست یابید.

 

آیا بازی hamster combat کلاهبرداری است؟

هنوز هیچ فعالیت مشکوکی از آن مشاهده نشده است و از طرفی دیگر تا زمانی که توکن‌های آن لیست نشوند نمی‌توان به صورت قطع به یقین گفت که آیا کلاه‌بردای است یا خیر.واینکه هر کاربری که این بازی را دانلود می‌کند هیچ هزینه ای پرداخت نمی‌کند و فقط زمان را خرج این بازی می‌کند در ضمن این پروژه با صرافی‌های معتبری چون بینگ ایکس کار میکند ، نمی‌توان نسبت به آینده آن چندان هم بد بین بود .همستر کامبت صرفاً یک بازی سرگرم‌کننده است و نیازی به سرمایه‌گذاری مالی ندارد. بنابراین، نظر ما این است که تا زمانی که این بازی صرفاً یک فعالیت سرگرم‌کننده باقی بماند، امتحان کردنش ضرری ندارد.

کارهای  شخصی رویvpn hamster combat 

هرکاربری میتواند مانند خیلی از بازی های دیگر همستر خود را با لباس‌ها، لوازم جانبی و سلاح‌های مختلف شخصی‌سازی کند و درحین بازی ازاین همستر لذت ببرد.

بازی hamster combat  از چند بخش تشکیل میشود؟

این بازی را ما می‌توانیم به چهار بخش تقسیم کنیم ۱انتخاب صرافی۲خرید کارتهای ویژه ۳دعوت دوستان ۴بخش در امدزایی

بخش اول صرافی است که با انتخاب صرافی، امتیاز یا همان توکن‌هایی به بازیکن تعلق می‌گیرد. بخش دوم، حالتی دارد که با خرید کارت‌های ویژه امکان استخراج توکن فعال می‌شود. بخش سوم دعوت از دوستان و آشنایان است تا با این کار فرصت کسب توکن‌های بیشتر وجود داشته باشد و نهایتا بخش درآمدزایی که با انجام فعالیت‌های مورد علاقه تیم پشتیبانی همستر، می‌شود به فکر کسب توکن‌ها بیشتری بود؛ کارهایی مثل دنبال کردن کانال تلگرام و حساب توییتری بازی همستر کامبت.

در اخر به شما کاربر عزیز پیشنهاد میکنیم ک زمان را از دست ندهید و این بازی پولساز و پر هیجان را دانلود و شروع به پولسازی کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *