نصب فیلتر شکن قابل نصب روی موبایل اندروید


نصب فیلتر شکن قابل نصب روی موبایل اندروید

فیلتر شکن رایگان با لینک مستقیم

امروزه فیلتر شکن ها به یک ابزار کاربردی و ضروری برای کاربران اینترنت تبدیل شده اند. چرا که بسیاری از خدمات اینترنتی در کشورمان محدود شده اند.
به همین منظور شما برای دسترسی به این خدمات باید بتوانید محدودیت ها و فیلترینگ را دور بزنید. راه حل و درواقع راه دور زدن این محدودیت ها استفاده از فیلتر شکن ها میباشند.
فیلتر شکن ها برای پلتفرم های گوناگونی طراحی شده اند برای مثال از محبوب ترین و پرکاربرد ترین آن ها فیلترشکن های قابل نصب برای اندروید می باشند.

دسته بندی فیلتر شکن های قابل نصب برای موبایل اندروید

فیلترشکن های قابل نصب برای اندروید انواع مختلفی دارند و به سه دسته ی رایگان و نیمه رایگان و پولی دسته بندی میشوند. نسخه رایگان آن همانطور که از نامش پیداست خدمات کاملا رایگان دارد و عموما از کیفیت پایین تری نسبت به دو دسته ی دیگر دارند. فیلتر شکن های نیمه رایگان به این صورت می باشند که یا برای ارائه خدمات مجبور به تماشای تبلیغات هستید و یا اینکه استفاده از آن ها محدودیت دارد و برای استفاده کامل باید اکانت آن را خریداری کنید. فیلتر شکن های پولی نیز همان طور که از نامشان پیداست شما برای دریافت خدمات باید اکانت آن ها را خریداری کنید.

Image result for نصب فیلتر شکن

خدمات فیلتر شکن های قابل نصب

وی پی ان هایی که قابلیت نصب بر روی پلتفرم اندروید را دارند خدمات بسیاری را برای شما ارائه میدهند. برای مثال با سرور های گسترده ای که دارند موجب میشوند که پهنای باند شما افزایش یابد و سرعت شما بالا تر رود. همچنین با رمزگذاری اتصالات شما، مرور شما را غیر قابل نفوذ و دسترسی میکنند. و موجب میشوند که شما بتوانید مروری امن را تجربه کنید. همچنین گفتنی است که این فیلترشکن ها با تغییر IP شما به آی پی سروری که به آن متصل شده اید باعث میشوند که فعالیت های آنلاین شما قابل ردیابی نباشند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *