دانلود فیلتر شکن نت برای گوشی


دانلود فیلتر شکن نت برای گوشی

نحوه ی نصب فیلتر شکن نت

این برنامه یک رابط کاربری ساده و کاربردی را برای استفاده کاربران طراحی کرده است. این ویژگی باعث می‌ شود تا همه افراد بتوانند به سادگی از خدمات برنامه برخوردار شوند. حتی آن‌ هایی که تا به حال از فیلتر شکن استفاده نکردند نیز می‌ توانند به سادگی از خدمات این برنامه برخوردار شوند. چرا که تنها یک دکمه اتصال تعبیه شده است که با زدن آن اتصال برقرار خواهد شد.

 

فیلتر شکن نت با امنیت بالا در اختیار شما قرار میگیرداین برنامه از به روز ترین و کامل‌ ترین اقدامات امنیتی استفاده می‌ کند. تا همیشه مروری مطمئن و قابل اطمینان را برای شما فراهم کند. داده ‌های شما هنگام انتقال رمزگذاری می‌ شوند و همچنین با استفاده از پروتکل ‌های امنیتی به روز از لو رفتن اطلاعات خصوصی شما هنگام انجام فعالیت ‌های اینترنتی جلوگیری میشوداتصالات و گشت و گذار خود را ایمن کنید.با وصل شدن به وی پی ان و استفاده از آن به راحتی از امکانات اینترنتی مانند شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب و اسنپ چت و استریم های ویدویی و هم چنین دنیایی از موزیک های سراسر دنیا لذت ببرید

فیلترشکن نت پرسرعت در اختیارتان است وبرای اینکه بتوانیم یک اتصال پایدار و قوی برای خود ایجاد کنیم فقط کافی است بر روی گزینه اتصال خودکار کلیک کنیم. پس از آن مشاهده می‌ کنیم که اتصال ما در زمان کوتاهی ایجاد می‌ شود و به وسیله آن می‌ توانیم محدودیت‌ ها را باسرعت بالا دور بزنیم.

فیلترشکن نت بدون محدودیت است یعنی این فیلترشکن به شما این امکان را می دهد تا هر بازی ای که مورد علاقه تان است را با سرعت بالا و به صورت نامحدود انجام دهید و به هیچ وجه باعث کاهش سرعت اینترنت شما نمی شود و باعث می شود تجربه بهتری از بازی های مختلف کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *