نحوه ی اتصال به فیلتر شکن henبرای دانلود بازی


نحوه ی اتصال به فیلتر شکن henبرای دانلود بازی

دانلود فیلتر شکن hen

در کشور ما فیلتر شکن‌ های مختلفی وجود دارد که از سرعت بالایی استفاده می‌ کنند. اما محیط کاربری آن ها آنقدر سخت است که ما حتی نمی‌ توانیم از آن ها استفاده کنیم. اما فیلتر شکن hen VPN علاوه بر اینکه دارای سرعت بسیار بالایی می‌ باشد. دارای محیط کاربری بسیار ساده است که هر کاربری به راحتی می‌ تواند از این برنامه استفاده کند و محدودیت‌ ها را دور بزند.

نحوه اتصال خودکار به سرور های فعالhenvpn

شما می‌ توانید بدون هیچ گونه سختی و به صورت مستقیم به قوی‌ ترین سرور موجود در برنامه متصل شوید. برای این کار کافی است که برنامه را اجرا کنید و سپس تنها با یک کلیک بر روی دکمه اتصال به صورت کاملاً اتوماتیک به کمک قابلیت اتصال خودکار از قوی‌ ترین سرور موجود در برنامه برخوردار شوید.البته لازم به ذکر است که این برنامه گاهی با برخی از اینترنت‌ ها کار نمی‌ کند و شما مجبور هستید چندین بار سرورها را جابجا کنید تا بالاخره متصل شوید.

فیلترشکن hen بااتصال پایدار ،این فیلتر شکن می‌ تواند برای شما اتصالی پایدار ایجاد کند. در نتیجه می‌ توانید بدون نگرانی برنامه را در روی دستگاه‌ های مختلف خود نصب کنید.پس از اینکه این فیلتر شکن را برای خود نصب کردید به راحتی می‌ توانید انواع فیلترینگ‌ های موجود در سایت‌ ها و برنامه‌ های مختلف را از بین ببرید و حتی فیلم‌ های مختلف را بدون سانسور در کشور خود تماشا کنید.

فیلترشکن henبدون محدودیت در اختیار کاربر قرار می‌گیرد تا بتواند در هر مکان وزمانی که باشد به صورت نامحدود از این نرم افزار استفاده کند

فیلترشکنhen رایگان برای اندروید است . این وی پی ان برای رفع انسداد سرویس‌ها و وب‌ سایت‌ های دارای محدودیت جغرافیایی، با طراحی تمیز و مرتب ارائه می‌شود . تا شما به راحتی بتوانید به هر سایتی که قبلا به آن دسترسی نداشتید وارد شوید و از آن استفاده کامل را ببرید .

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *