دانلود فیلترشکن rynبرای گوشی های اندروید


دانلود فیلترشکن rynبرای گوشی های اندروید

رفع محدودیت فیلتر شکنryn

در کشور ما به علت فیلتر شدن شبکه های اجتماعی ما همیشه دنبال یک فیلتر شکن قوی وپرسرعتیم اینجا به معرفی یک فیلتر شکن پرسرعت می‌پردازیم

فیلتر شکن rynرایگان میباشد یعنی شما بابعد از نصب آسان آن میتوانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای این فیلتر شکن را رایگان دریافت کنید و وارد شبکه های اجتماعی چون یوتیوپ،اینستا گرام،تلگرام،واتساپ شوید و تمامی فیلم ها و بازیهای فیلتر شده را از اینجا به صورت رایگان دانلود کنید البته به ازای هر  تبلیغات۳۰ دقیقه فیلتر شکن رایگان دریافت کنید دیدن که ی فیلم کوتاه براتون میزارم تا ببینید به شکل انجام میشه

فیلتر شکن rynبا لینک مستقیم در این سایت موجود است شما این فیلتر شکن را مستقیم از این سایت دانلود کنید این فیلتر شکن اندروید با ظاهری زیبا و ساده طراحی شده است تا مخاطب را به خود جذب کند و همچنین با رابط کاربری ساده ای که دارد مخاطب به راحتی می تواند آن را با لینک های مستقیم نصب و استفاده کند و با چند کلیک ساده به هر سایتی که مد نظرش است دسترسی پیدا کند.

فیلتر شکنrynکم حجم است حدودا ۴۰ مگ فضا اشغال میکند درضمن امتیاز این فیلتر شکن در بین کاربران امتیاز۴.۳از۵ میباشد که امتیاز قابل توجهی میباشد بااستفاده از این فیلتر شکن میتوانید به راحتی و با خیال راحت در فضای اینترنت جست و جو کنید. چرا که این برنامه دسترسی شما به سایت های مخرب را مسدود میکند و از ورود شما به این سایت ها جلو گیری میکند. بنابراین شما میتوانید با استفاده از این وی پی ان دستگاه خودتان را از بد افزار ها دور کنید.

این وی پی ان اتصالات شما را با استفاده از رمز گذاری قوی از دست هکر ها و مجرمان نجات میدهد و امنیت شما را تضمین میکند. بنابراین میتوانید با استفاده از این برنامه از داده های خود محافظت کنید.

 

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *