رفع محدودیت ازطریق وی پی ان هوشمند و فعال لرز


رفع محدودیت ازطریق وی پی ان هوشمند و فعال لرز

دانلود فیلتر شکن لرز با سرعت بالا

اگر به فیلتر شکنی خارجی برای دستگاه‌ های اندرویدی خود نیاز داری تا به وسیله آن بتوانید محدودیت‌ ها را دور بزنید. یکی از گزینه‌ های عالی برای شما می‌ تواند فیلتر شکن لزر VPN باشد. چون خدمات متعددی را در کشور برای شما به عرضه می‌ گذارد تا بتوانید با استفاده از آن ها محدودیت‌ ها را به راحتی دور بزنید.

فیلترشکن لزربدون محدودیت

وقتی ما به صورت خودکار به این فیلتر شکن متصل می‌ شویم و اتصال ما به سرور های پرقدرت این برنامه ایجاد می‌ شود. می‌ توانیم بدون محدودیت فعالیت‌ های دلخواه خود را انجام دهیم. چون این فیلتر شکن محدودیت زمانی و مکانی ندارد و همچنین حجم سرور های آن تمام نخواهند شد

مشاهده ویدیو های مورد نظر توسط فیلترشکن لزر

این فیلتر شکن از شما پشتیبانی می کند تا از پخش ویدیو از سراسر جهان لذت ببرید. شما می توانید محدودیت های جغرافیایی را در هر نقطه از جهان دور بزنید. می توانید به راحتی فیلم ها و درام ها را در کشورهای مختلف ببینید و تماشا کنید. ما در این برنامه از وب سایت ها و برنامه های پخش ویدئو در سراسر جهان پشتیبانی می کنیم.اکنون می‌توانید با استفاده از تونل‌های VPN سریع و ایمن لزر به راحتی فقط با یک کلیک به محتوای اینترنت مسدود شده و سرور های پرسرعت دسترسی پیدا کنید. ما از رمزگذاری ایمن برای دور زدن همه سانسورها استفاده می کنیم.

امنیت بالای فیلترشکن لزر

این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد که تمام دیتا های رد و‌ بدل شده شما رمزگذاری  شود . استفاده از این سرویس باعث می شود ترافیک شما غیر قابل شنود شود و دیتا های ورودی و خروجی شما هیچ کدامشان دست افراد خراب کار نمیفتد و کاملا محفوظ باقی می ماند.این برنامه همچون بسیاری از وی پی ان های موجود در بازار نسخه ی پرمیوم دارد که دسترسی ها و ویژگی های برتری نسبت به نسخه رایگان آن دارد .شما در صورت نیاز به خدماتی بهتر می توانید نسخه ی پرمیوم را خریداری کنید یا به صورت مود شده آن را دانلود کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *