دسترسی به شبکه های اجتماعی با وی پی انgoral


دسترسی به شبکه های اجتماعی با وی پی انgoral

دانلود فیلترشکن goral

یکی از کار راه اندازترین فیلتر شکن‌ ها در کشور ما برنامهgoral  می‌ باشد که خدماتش را به صورت کاملاً نامحدود و رایگان در اختیار ما قرار می‌ دهد. این برنامه آنقدر پرسرعت و قوی می‌ باشد که شما می‌ توانید با استفاده از آن حتی شدید ترین نوع محدودیت‌ ها را هم از بین ببرید.

به گونه‌ای که فقط کافی است این برنامه را بر روی دستگاه‌ های اندرویدی و حتی کامپیوتر خود نصب کنید. تا بتوانید از خدمات با ارزش آن برای دور زدن سانسور ها استفاده کنید

فیلتر شکن goralپرسرعت وباامنیت

فیلتر شکن goral به دلیل سرعت فوق العاده و امنیت بالا و همچنین سهولت استفاده کاربران و طرفداران زیادی پیدا کرده است. شما با استفاده از این وی پی ان ، محدودیت های جغرافیایی را دور خواهید زد. و به سادگی و سرعت بالا قادر خواهید بود که فیلترینگ و سانسور های موجود در کشور را دور بزنید . تا از هر برنامه و سایتی که محتوای آن ها مسدود شده اند نظیر شبکه های اجتماعی مثل تلگرام به سادگی استفاده کنید.

فیلتر شکن goralمحافظت از نقطه اتصال WIFI

از ترافیک خود در هر شبکه WiFi و هات اسپات های عمومی محافظت کنید. هنگام استفاده از این فیلتر شکن اندروید می توانید دسترسی و ارتباطات خود به اینترنت را ایمن کنید.علاوه بر آن از خود در برابر هکرهایی که ممکن است ترافیک اینترنت شما را رهگیری کنند، محافظت کنید.

فیلتر شکنgoral با سرور های گوناگون 

این فیلتر شکن دارای انواع مختلفی از سرور ها است که به راحتی می توانید در هرکجا به هر سروری که مد نظرتان است به صورت دستی یا خودکار متصل شوید و با سرعتی زیاد به وب سایت های مورد نظرتان بدون هیچ محدودیتی دسترسی پیدا کنید و نهایت لذت را ببرید.پس از متصل شدن به سرور مورد نظرتان مسیر تمام اطلاعات برگشتی از اینترنت طبق ادرس سرور تغییر پیدا میکند. که باعث می شود به خدمات سراسر جهان دسترسی پیدا کنید و انواع سایت های مسدود شده را رصد کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *