اتصال پایدار وی پی ان hz proxy


اتصال پایدار وی پی ان hz proxy

دانلود فیلترشکن hz proxy(تست شده)

یکی از فیلتر شکن‌ های پرسرعت در کشور ما به نام hz proxy توانسته است نظر کاربران را به خود جلب کند. چون این فیلتر شکن از سرور های نامحدود و پایداری استفاده می‌ کند. و چون کاربران این برنامه زیاد نیستند ترافیک بر روی این سرورها اعمال نمی‌ شود. پس وقتی شما از این فیلتر شکن استفاده می‌ کنید می‌ توانید انواع محدودیت‌ ها را از بین ببرید.به گونه‌ای که این فیلتر شکن به شما کمک می‌ کند تا بتوانید خدمات محدود شده در کشور از جمله سایت‌ ها و اپلیکیشن‌ هایی مانند تلگرام، واتساپ، یوتیوب و اسنپ چت بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

سرور های رایگان و پرمیوم در hz proxy 

یکی دیگر از بهترین ویژگی‌ هایی که این برنامه دارد سرور هایش می‌ باشد که از قدرت و سرعت بسیار بالایی برخوردارند. اما لازم به ذکر است که این برنامه علاوه بر سرور های رایگان دارای سرور های پولی یا همان پرمیوم نیز می‌ باشد. که برای دریافت خدمات بهتر و سرعت بالاتر بهتر است که این نوع سرورها را خریداری کنید.

فیلترشکن hz proxy باسرورهای پرسرعت 

وقتی که شما می‌ خواهید به سرور های این برنامه متصل شوید بهتر است که خودتان به صورت دستی سرورها را انتخاب کنید. و وقتی شما وارد لیست سرورها می‌ شوید در صدر این لیست سرور هایی را مشاهده می‌ کنید که به عنوان پیشنهادی برای شما قرار داده شده‌اند و سرعت و کیفیت بالاتری دارند. که بهتر است که از این نوع سرورها استفاده کنید، چون متناسب با نوع اینترنت شما تنظیم شده‌اند.البته این فیلتر شکن سرورهای دیگری دارد که سرعت آن ها به صورت دقیق در کنارشان نمایش داده شده است که در صورت نیاز می‌ توانید به آن کشورها متصل شوید.

فیلترشکنhz proxy کم حجم میباشد و فضای کمی در گوشی و لپ تاپ شما اشغال میکند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *