رفع محدودیت ازطریق فیلتر شکن هوشمند و فعال micro vpn


رفع محدودیت ازطریق فیلتر شکن هوشمند و فعال micro vpn 

دانلود فیلتر شکن پرسرعت و ایمن micro vpn

اگر به دنبال نصب فیلتر شکنی قوی و پایدار برای گوشی‌ های اندرویدی خود می‌ گردید، بدون شک فیلترشکنmicro را نصب کنید. چون این برنامه جدید می‌ باشد و دارای سرور های بسیار پر تعداد و پرقدرت است. که به شما کمک می‌ کند تا بتوانید تمام سایت‌ های فیلتر شده را رفع انسداد کنید و به برنامه‌ های مورد نظر خود از جمله یوتیوب، اسنپ چت، تلگرام و اینستاگرام دسترسی پیدا کنید.برای نصب راحت این برنامه شما یا می‌ توانید از طریق لینک‌ های مستقیم یا گوگل پلی اقدام کنید. تا بتوانید این فیلتر شکن رایگان را در اختیار خود قرار دهید.

فیلتر شکن micro اتصالات به صورت ایمن 

این  وی پی ان برای افزایش ایمنی و امنیت کاربران خود‌، اقداماتی را انجام داده است و طبق این اقدامات از پروتکل های امنیتی بسیاری استفاده کرده است. یکی از این اقدامات، رمزگذاری اتصالات شما است. در واقع این برنامه برای محافظت از شما هنگام استفاده از اتصالات نا امن، اتصالات شما را رمزگذاری میکند. با این عمل برای شما اتصالی ایمن و غیر قابل نفوذ را فراهم میکند. که به واسطه ی آن شما میتوانید با خیالی راحت و آسوده به هر کجای اینترنت گشت و گذار کنید.

فیلترشکن microافزایش سرعت 

وقتی که می‌ خواهید یکی از سرور های این برنامه را انتخاب کنید سرعت آن ها در کنارشان نمایش داده شده است و پینگ آن ها به صورت دقیق نوشته شده است. که می‌ توانید با توجه به آن ها سرور قوی برای خود انتخاب کنید.همچنین گزینه قابل ذکر این است که این نوع سرورها باعث افزایش سرعت اینترنت شما می‌ شوند تا بتوانید انواع فعالیت‌ های روزمره خود را با این برنامه انجام دهید.

فیلتر شکن microاتصال با انواع اینترنت

یکی از ویژگی‌ های عالی که این برنامه دارد این است که با انواع اینترنت‌ ها سازگاری دارد. و ما می‌ توانیم با ایرانسل، رایتل و همراه اول به این فیلتر شکن پرقدرت متصل شویم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *