دانلود وی پی ان v2 boxبرای اندروید


دانلود وی پی ان v2 boxبرای اندروید

نحوه ی اتصال به وی پی ان v2 box

فیلتر شکن قوی v2 boxمی‌ تواند کمک بسیار زیادی به ما بکند تا بتوانیم محدودیت‌ های موجود در کشور را از بین ببریم. همچنین این فیلتر شکن به امنیت ما توجه زیادی می‌ کند و باعث می‌ شود که بتوانیم در محیطی خصوصی از این فیلتر شکن استفاده کنیم و فیلترینگ‌ های موجود در کشور خود را به راحتی از بین ببریم.

عدم اشتراک گذاری داده های خصوصی شما

یکی از بهترین گزینه‌ هایی که این فیلتر شکن دارد و به مرور خصوصی شما کمک می‌ کند این است که این برنامه به هیچ عنوان داده‌ های خصوصی شما را به اشتراک نمی‌ گذارد و با هر نوع اینترنتی که متصل شوید این برنامه تمام مرور شما را خصوصی نگه می‌ دارد.

دسترسی به بهترین پینگ برای بازی آنلاین

علاوه بر مشاهده آدرس آی پی ما در این فیلتر شکن می‌ توانیم پینگ خود را مشاهده کنیم و چون این برنامه پینگ بسیار خوبی را در اختیار ما قرار می‌ دهد. می‌ توانیم بازی‌ های آنلاین موجود در کشور را با این فیلتر شکن انجام دهیم. بنابراین این فیلتر شکن از هر لحاظ برای ما گزینه مناسبی است.

فیلتر شکن v2 box بدون محدودیت 

این برنامه به صورت نامحدود در اختیار شما قرار می‌ گیرد. یعنی می‌ توانید بدون هیچگونه قطعی به یکی از سرور های این برنامه متصل شوید و هر چقدر که می‌ خواهید از آن استفاده کنید و فعالیت‌ های دلخواه خود را انجام دهید.

فیلترشکن v2 box اتصال به سرورهای جهانی

البته این فیلتر شکن دارای سرور های جهانی هم می‌ باشد که در کشور هایی مانند آلمان، آمریکا، برزیل، فرانسه و هلند قرار دارند. که می‌ توانید به آن ها هم متصل شوید تا موقعیت مکانی خود را به کشور های دیگر تغییر دهید.

فیلتر شکن v2 boxایمن

این فیلتر شکن به شما امکان می دهد وب سایت ها و برنامه های محدود را به صورت ایمن و خصوصی مرور کنید . ترافیک خود را با سرویس VPN ایمن و پرسرعت ما در نقطه اتصال WiFi عمومی و شبکه های ناامن در هر کجا رمزگذاری کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *