اتصال پایدار و قوی به وی پی ان woorld


اتصال پایدار و قوی به وی پی ان woorld

دانلود فیلترشکن worldبرای ایرانسل

اگر به دنبال نصب فیلتر شکنی قوی و پایدار برای گوشی‌ های اندرویدی خود می‌ گردید، بدون شک فیلتر شکن VPN woorld را نصب کنید. چون این برنامه جدید می‌ باشد و دارای سرور های بسیار پر تعداد و پرقدرت است. که به شما کمک می‌ کند تا بتوانید تمام سایت‌ های فیلتر شده را رفع انسداد کنید و به برنامه‌ های مورد نظر خود از جمله یوتیوب، اسنپ چت، تلگرام و اینستاگرام دسترسی پیدا کنید.برای نصب راحت این برنامه شما یا می‌ توانید از طریق لینک‌ های مستقیم یا گوگل پلی اقدام کنید. تا بتوانید این فیلتر شکن رایگان را در اختیار خود قرار دهید.

مخفی نگه داشتن موقعیت جغرافیایی با فیلتر شکن woorld

سرویس vpn woorld از آخرین فناوری رمزگذاری برای اطمینان از ایمن بودن اطلاعات شما استفاده می کند.هنگام وب گردی IP آدرس شما را مخفی نگه می دارد و باعث می شود تا به راحتی شناسایی نشوید و موقعیت دیگری را به عنوان موقعیت جغرافیایی شما نشان دهد .

فیلترشکن woorldباایمنی زیاد

یکی از ویژگی های این فیلتر شکن سریع ، ایمنی بسیار بالای آن است. این فیلتر شکن قدرتمند، توانایی رمزگذاری ترافیک شما را دارد و شرایطی ایجاد می‌ کند تا کاربران در فضایی کاملا ایمن فعالیت کنند.

فیلترشکن woorld برای ایرانسل و همراه اول و تمامی اینترنت های موجود در کشور مناسب میباشد.

فیلترشکن woorldباسرورهای پیشنهادی

وقتی که شما می‌ خواهید به سرور های این برنامه متصل شوید بهتر است که خودتان به صورت دستی سرورها را انتخاب کنید. و وقتی شما وارد لیست سرورها می‌ شوید در صدر این لیست سرور هایی را مشاهده می‌ کنید که به عنوان پیشنهادی برای شما قرار داده شده‌اند و سرعت و کیفیت بالاتری دارند. که بهتر است که از این نوع سرورها استفاده کنید، چون متناسب با نوع اینترنت شما تنظیم شده‌اند.البته این فیلتر شکن سرورهای دیگری دارد که سرعت آن ها به صورت دقیق در کنارشان نمایش داده شده است که در صورت نیاز می‌ توانید به آن کشورها متصل شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *