دانلود وی پی انkivoبرای گوشی


دانلود وی پی انkivoبرای گوشی

نحوه ی اتصال ب فیلتر شکن kivo

روزانه بر تعداد فیلتر شکن‌ های موجود در کشور افزوده می‌ شود و این موضوع فقط به خاطر محدودیت‌ هایی است که بر کشور ایران اعمال شده است. و ما فقط با نصب یک فیلتر شکن ایمن و سریع می‌ توانیم بر این فیلترینگ‌ ها غلبه کنیم. یکی از فیلتر شکن‌ های جدیدی که در کشور ما وجود دارد برنامه kivo نام دارد. که می‌ توانیم آن را به راحتی برای دستگاه‌ های اندرویدی خود نصب کنیم.

فیلتر شکن kivo نامحدود 

پس از اینکه از طریق روش‌ های گفته شده به این فیلتر شکن قدرتمند متصل شدید، می‌ توانید به صورت نامحدود از سرور های آن استفاده کنید. چون این نوع سرورها محدودیت حجمی ندارند و به هر اندازه که بخواهید می‌ توانید به آن ها متصل شوید و فیلترینگ‌ های موجود در کشور را از بین ببرید.همچنین این برنامه می‌ تواند با ایجاد بستری ایمن به امنیت دستگاه شما نیز کمک کند.

فیلتر شکن kivoپرسرعت

این برنامه به واسطه ی سرور های بینظیری که در سراسر دنیا و کشور های مختلف دارد از سرعت بالایی برخوردار است. این سرور ها سرعت اتصال و پهنای باند شما را افزایش میدهد و بالا ترین سرعت ممکن را برای شما فراهم میکنند. شما با استفاده از این ویژگی میتوانید به راحتی به تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف بپردازید. و یا میتوانید از آن برای بازی کردن استفاده کنید. چرا که این فیلتر شکن بهترین گزینه برای بازی کردن میباشد و تجربه ای بینظیر از یک گیم پلی روان را بدون قطعی اینترنت به شما هدیه میدهد.

فیلترشکن kivo باویژگی منحصر به فرد

علاوه بر ویژگی های گفته شده این برنامه ‏مجهز به سیستم هوشمند تعویض سرور و کاهش خودکار پینگ است . که دستگاه شما بر اساس نوع شبکه و اپراتوری که از آن استفاده می کند به صورت خودکار به سرور های پرسرعت متصل می شود و یا اتصال شما را قطع می کند .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *