آموزش وصل شدن به تلگرام با پروکسی بدون قطعی


آموزش وصل شدن به تلگرام با پروکسی بدون قطعی

پروکسی های جدید برای تلگرام

تلگرام یکی از برنامه ها و شبکه های اجتماعی پرکاربرد در کشورمان میباشد. که کاربران زیادی آن را برای انجام کار های روزمره خود نصب کرده اند و از خدمات بینظیر آن استفاده میکنند.
ولی مشکلی که کاربران از آن رنج میبرند فیلترینگ و محدودیت هایی است که برای این برنامه در نظر گرفته شده است. یکی از راه حل ها برا رفع این محدودیت استفاده از پروکسی ها و فیلترشکن ها میباشد.

انواع پروکسی ها

پروکسی ها انواع مختلفی دارند که شما میتوانید از آن ها برای وصل شدن به تلگرام استفاده کنید. تفاوت این پروکسی ها در سرعت و پورت های مختلف آن است که شما میتوانید بسته به نوع سرعت و داده ی خودتان از آن ها استفاده کنید. برای مثال برخی پروکسی ها برای اینترنت های همراه هستند که برای اتصال به آن ها حتما باید با اینترنت همراه باشید. و در صورت وصل بودن با اینترنت خط ثابت امکان استفاده از آن ها را نخواهید داشت.

آموزش وصل شدن به پروکسی

شما برای این مهم ابتدا باید پروکسی مناسب با نوع اینترنتتان را در کانال های تلگرامی به صورت رایگان پیدا کنید. و یا با خریدن آن از سایت های فروش پروکسی به آن دسترسی پیدا کنید. برای استفاده از پروکسی ها شما کار سختی نخواهید داشت. کافیست پروکسی ای را که پیدا کرده اید در یک نوت پیست کنید و وقتی آبی شد و به صورت لینک درآمد بر روی آن کلیک کنید. سپس به صورت خودکار به برنامه تلگرام منتقل شده و کافیست بر روی گزینه ی کانکت کلیک کنید. سپس شما به پروکسی متصل خواهید شد و از خدمات برنامه تلگرام بهره مند خواهید شد. گفتنی است برای اطلاع از سرعت و پینگ پروکسی باید هنگامی که بر روی آن کلیک میکنید منتظر شوید که در قست اطلاعات پروکسی سرعت آن مشخص شود.

Image result for پروکسی تلگرام

آموزش وصل شدن به پروکسی های پولی

اگر شما هزینه کردید و پروکسی را از سایت ها خریداری کردید باید لینک پروکسی ای را که خریداری کرده اید را در تلگرام پیست کنید و همانند آنچه که گفته شد عمل کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *