اتصال سریع به فیلتر شکن nic


اتصال سریع به فیلتر شکن nic

دانلود فیلتر شکن  هوشمند و فعال nic برای گوشی

امروزه تمام کاربران ایرانی و حتی بعضی از کاربران خارجی نیاز دارند که از فیلتر شکن‌ ها استفاده کنند و ما برای اینکه بتوانیم از فیلتر شکن استفاده کنیم یا می‌ توانیم از وی پی ان‌ های خارجی یا حتی ایرانی استفاده کنیم این فیلتر شکن هم مانند خیلی از وی پی ان‌ های موجود در کشور دارای گزینه اتصال خودکار می‌ باشد. که به شما کمک می‌ کند تا بتوانید با یک کلیک به راحتی به سرور های این برنامه متصل شوید. قابلیت خوب این گزینه این است که شما را می‌ تواند در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به سروری فعال، متناسب با نوع اینترنت شما متصل کندمی‌ توانید محدودیت‌ های مختلف که بیشتر بر خدمات خارجی اعمال شده است را از بین ببرید. و به تمام پیام رسان‌ های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. چون بیشتر کاربران برای ارتباط با دیگران از پیام رسان‌ های خارجی مانند تلگرام، واتساپ و اینستاگرام استفاده می‌ کنند. که به صورت طبیعی با اینترنت کشور ما فیلتر است. ولی وقتی به یکی از سرور های این برنامه متصل می‌ شویم چون آدرس آی پی ما تغییر می‌ کند به راحتی می‌ توانیم فیلتر و سانسور این برنامه‌ها را دور بزنیم.

فیلتر شکن nicپرسرعت است وشما باخیال راحت از این فیلتر شکن پرسرعت میتوانید استفاده کنید ونگران سرعت آن نباشید

فیلتر شکن nicبرای ویندوز و گوشی‌های اندروید قابل استفاده است علت اینکه این فیلتر شکن در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. این است که این برنامه از تمامی کشورها ساپورت می‌ کند.

فیلتر شکن nic بدون محدودیت در اختیار شماست یعنی شما در هر مکان و زمانی که باشید می‌ توانید این برنامه را برای خود نصب کنید و علت این موضوع هم سرور های جهانی این فیلتر شکن می‌ باشد که در همه کشورها پراکنده شده است

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *