دانلود برنامه اوپن وی پی ان رایگان برای اندروید و ایفون


دانلود برنامه اوپن وی پی ان رایگان برای اندروید و ایفون

فیلتر شکن اوپن نسخه جدید + رایگان

امروزه با فیلترینگ هایی که در سراسر کشور وجود دارد، دسترسی به خیلی از برنامه ها مشکل شده است ولی فیلتر شکن اوپن وی پی ان این مشکل را برای شما حل می‌کند. به گونه‌ ای که می‌توانید با اتصال به سرورهای پرسرعت آن به هر برنامه ای که می خواهید دسترسی پیدا کنید و آنها را نصب کنید.
علاوه بر آن تماشای فیلم ها به صورت رایگان برای شما امکان پذیر می شود. یا حتی می توانید آنها را با کیفیت خوب و در کمترین زمان ممکن دانلود کنید. همچنین این امکان برای شما فراهم می شود تا بازی های مورد علاقه خود را انجام دهید، بدون اینکه سرعت شما کاهش پیدا کند.

فیلتر شکن اوپن کاملا رایگان

این فیلتر شکن با امکاناتی که دارد، به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. یعنی برای اتصال به آن نیاز به هیچ هزینه ای ندارید. فقط کافی است آن را دانلود کنید و بدون هیچ محدودیتی از امکانات آن بهره ببرید.
همانطور که گفته شد تمام سرورهای این برنامه کاملا رایگان است. یعنی برای اتصال به آن فقط باید سرور دلخواهتان را از هر کشوری که میخواهید انتخاب کنید. سپس با یک کلیک بر روی آن ضربه بزنید و متصل شوید. به همین راحتی و در یک چشم به هم زدن می توانید اتصالی سریع داشته باشید و هر وب سایت و برنامه ای را باز کنید.

Screenshot image

رمزگذاری اطلاعات شخصی با اوپن وی پی ان

هنگام استفاده از این فیلترشکن رایگان لازم نیست نگران داده های شخصی خود باشید. زیرا این برنامه اطلاعات شما را ثبت نخواهد کرد و بدون ثبت نام در اختیار شما قرار می گیرد. علاوه بر آن با رمزگذاری های پیشرفته ای که دارد هیچکس اطلاعات شما را که ممکن است در اختیار برنامه باشد، به کسی نمایش نمی دهد. بنابراین می توانید مروری خصوصی و ایمن را با این برنامه تجربه کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *