دانلود بهترین فیلترشکن برای شیائومی


دانلود بهترین فیلترشکن برای شیائومی

فیلترشکن پرسرعت برای شیائومی

فیلترشکن های زیادی وجود دارند که می‌توانند نیاز های ما رو برای باز کردن برنامه و بازی های فیلتر رفع کنند. یکی از مشکلات مهم برای افرادی که شیائومی دارند مشکل در اتصال و باگ های مربوط به آن است. برای اینکه شما به این مشکل نخورید و کسانی که شیائومی دارند مدام دنبال وی پی ان خوب نباشند get Android چند تا از بهترینها شون رو برای شما پیدا کرد تا شما عزیزان ازش استفاده کنید.

🔥SetupVPN:

فیلترشکن Setup همانطور که خودتون بهتر میدونید یکی از فیلترشکن های پرطرفدار بین مردم هست و خیلی کم پیش میاد قطع بشه و اگر قطع شد باید سرورش رو عوض کنید. یکی از خصوصیات آن این است که برای هر نوع گوشی همراه کار میکند حتی فیلترشکن SetupVPN برای آیفون هم در دسترس قرار داره. این فیلترشکن برای گوشی های شیائومی هم مورد استفاده قرار میگیرد و اصلا دچار مشکی نخواهید شد. امنیت بالای این وی پی ان باعث شد تا هر کسی که نصبش میکند از امنیت آن اطمینان داشته باشد. این فیلترشکن خوب توسط تیم نرم افزاری SetupVPN LLC طراحی شد که واقعا دستشون درد نکنه.


SetupVPN


🔥biubiu vpn:

خیلی سخته از بین این همه فیلترشکن چند تا از بهترین هارو پیدا کنیم و خیلی بده بین اونا اسمی از بیو بیو نیاریم. فیلترشکن biubiu رو هر کسی دیگه می‌شناسه و می‌دونه چه فیلترشکن خوبی هست. این فیلترشکن برای هر دستگاهی قابل اجرا است و اصلا نیازی نیست فیلترشکن دیگه ای نصب کنید. تیم نرم افزاری فیلترشکن بیو بیو خیلی تلاش میکند تا با بروزرسانی های مداوم مشکلی در اتصال شما رخ دهد. یکی از ویژگی های آن سرور های رایگان و پرسرعت آن است که کم فیلترشکنی به این سرعت متصل میشود و هر برنامه‌ای رو باز کند.


biubiu vpn


🔥Kill VPN:

رسیدیم به آخرین فیلترشکنی که قرار هست معرفی کنیم، همانطور که از اول اسمش پیدا است هر نوع فیلتری رو نابود می‌کنه و هر برنامه و بازی رو باز میکند. شما برای اینکه به Kill VPN وصل بشید فقط باید روی دکمه استارت کیلک کنید بقیه رو خود وی پی ان انجام می دهد. اگرم به هر دلیلی در وصل شدن مشکلی پیش اومد فقط باید سرور رو تغییر بدید و دوباره به کار خود ادامه دهید. از حریم خصوصی بالای این وی پی ان نگم که بسیار به این موضوع اهمیت می‌دهد و نمی‌گذارد اطلاعات شما دست افراد سودجو بیفتد.


Kill VPN


این برنامه به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، از حالت انتشار خارج شده است


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *