دانلود فیلتر شکن رایگان برای اندروید 4 با لینک مستقیم


دانلود فیلتر شکن رایگان برای اندروید 4 با لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن قوی

به دلیل محدودیت های موجود نیاز مردم به فیلتر شکن به صورت روز افزون رو به افزایش است. حال برخی از کاربران از گوشی های قدیمی استفاده میکنند که اندروید آن ها برای مثال اندروید 4 میباشد. بنابراین آن ها باید به دنبال فیلتر شکنی باشند که سیستم مورد نیاز آن اندروید ۴ و یا پایین تر باشد. اگرچه دیگر فیلتر شکن های موجود در بازار به این سیستم عامل نمیخورد. ولی به طور کلی اگر همچین چیزی وجود دارد ویژگی های وی پی ان های امروزی را دارد.

سرعت بالای فیلترشکن اندروید 4

امروزه وی پی ان ها به علت سرور های متعدد و زیادی که دارند باعث افزایش پهنای باند شما میشوند. این ویژگی سبب افزایش سرعت اینترنت شما خواهند شد. و به شما این امکان را میدهد که به راحتی به هر برنامه یا سایتی که دسترسی به آن ها محدود شده است دسترسی پیدا کنید. و از خدمات آن ها به راحتی استفاده کنید.
همچنین به واسطه ی سرعت بالا هنگام استفاده از این وی پی ان ها شما به تماشای آنلاین فیلم و سریال بپردازید.

رمزگذاری اتصالات

فیلترشکن های امروزی برای افزایش امنیت کاربرانشان و ارائه خدمات امنیتی اتصالات آن ها را رمزگذاری میکنند. این کار سبب میشود که اتصال آن ها به اتصالی ایمن و غیر قابل نفوذ تبدیل شوند. با این کار اشخاص ثالث دیگر نمیتوانند به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند ، و از شما سواستفاده کنند.
همچنین گفتنی است که به دلیل تغییر آی پی شما هنگام استفاده از این برنامه این امکان برای شما فراهم میشود. که به راحتی مروری ناشناس و ایمن داشته باشید. این ویژگی سبب میشود که هیچ کدام از فعالیت های آنلاین شما قابل ردیابی نباشند.

Image result for فیلتر شکن

استفاده آسان از انواع فیلترشکن اندروید 4

امروزه وی پی ان ها به دلیل رابط کاربری ساده ای که دارند استفاده از آن ها بسیار آسان است. و عموما شما برای استفاده از آن ها تنها باید بر روی دکمه ی اتصال کانکت کلیک کنید.
به همین دلیل می توانید از فیلتر شکن مورد نظرتان با هر نوع سیستم عاملی استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *