دانلود فیلتر شکن روباه از بازار با لینک مستقیم


دانلود فیلتر شکن روباه از بازار با لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن رایگان MiniFox VPN برای آیفون

برنامه روباه یکی از قدرتمند ترین و سریعترین سرویس های وی پی ان و پروکسی می باشد. که به منظور ارائه خدمات بی نظیر و بی نقص به کاربران برای راحتی آن ها طراحی شده است.
با این فیلتر شکن به راحتی با دور زدن فایروال ها و فیلترینگ به محتوای سایت ها و برنامه های محدود شده دسترسی پیدا کنید و محدودیت جغرافیایی را دور بریزید.

با فیلتر شکن روباه به راحتی بازی کنید

به دلیل اینکه هنگام اتصال و استفاده از وی پی ان روباه شما دچار قطعی و افت سرعت نمیشوید این برنامه به یکی از بهترین گزینه ها برای بازی کردن تبدیل شده است. چرا که به دلیل همین ویژگی ها موجب بالا رفتن پینگ شما نمیشود. و شما میتوانید به راحتی و با گیم پلی ای روان از بازی کردن لذت ببرید.

خدمات رایگان برنامه MiniFox VPN

با وجود ارائه خدمات بی نظیر و با کیفیت بالا و امنیت کمنظیر این فیلتر شکن جزو برنامه های رایگان محسوب میشود. تمامی خدماتی که این فیلتر شکن به شما ارائه میکند رایگان بوده و نیازی به هزینه کردن شما نیست. به همین دلیل توجه خیلی از کاربران را به خود جلب کرده است.

Screenshot image

امنیت و سرعت با دانلود فیلتر شکن روباه

مینی فاکس با پروتکل های امنیتی قوی ای که دارد و با رمزگذاری اتصالات شما موجب افزایش امنیت اطلاعاتتان هنگام استفاده از این برنامه میشود. علاوه بر آن به واسطه ی سرعت بالایی که دارد موجب میشود که شما امنیت را در کنار سرعت و به صورت یک جا تجربه کنید. همچنین این برنامه به واسطه ی رابط کاربری ساده و کاربردی و طراحی کاربر پسندی که دارد از استفاده ای ساده و آسان برخوردار است.
شما برای استفاده از این فیلتر شکن نیازی به ثبت نام و ثبت اطلاعات ندارید که موجب افزایش سرعت شما برای استفاده از وی پی ان روباه می شود. به همین دلیل امنیت شما نیز بالاتر خواهد بود زیرا که هویت شما ناشناس باقی خواهد ماند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *