دانلود ۱۰ تا از بهترین فیلتر شکن اندروید ۲۰۲۲


دانلود ۱۰ تا از بهترین فیلتر شکن اندروید ۲۰۲۲

دانلود پرسرعت ترین فیلتر شکن ها با لینک مستقیم

با افزایش محدودیت ها در ایران نیاز کاربران اینترنت به فیلترشکن های اندروید هر روز افزایش می یابد. اما مشکل اصلی این است که فیلتر شکن های بدکیفیت و نا امن بسیار زیاد هستند و بسیاری از آن ها برای دزدی از کاربران طراحی شده است. بنابراین به هر برنامه و فیلترشکنی نمیتوان اعتماد کرد. امروز با معرفی ده تا از بهترین فیلتر شکن های موجود به صورت مختصر به شما در انتخاب بهترین گزینه و تجربه ی یک اینترنت آزاد و به دور از فیلترینگ کمک خواهیم کرد.

فیلتر شکن اندروید سریع و ایمن biubiuVpn

برنامه بیوبیو یکی از ده فیلتر شکن برتر موجود در بازار میباشد. که با خدمات بی نظیری که ارائه میکند از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این فیلتر شکن با سرعت بی نظیری که برای شما فراهم میکند اتصالی پایدار و پرسرعت را برای شما به ارمغان می آورد. و این امکان را به شما میدهد که برای مثال بتوانید با بهترین سرعت و کیفیت به تماشای آنلاین فیلم و سریال بپردازید.

حفظ حریم خصوصی

همچنین این برنامه برای حفظ امنیت کاربران اقدامات زیادی را در نظر گرفته است. برای مثال برنامه از رمزگذاری درجه نظامی برای تامین امنیت اتصالات شما استفاده میکند. این ویژگی حتی از اتصالاتی که امنیت بسیار کمی دارند، اتصالی ایمن و قابل اعتماد میسازد. و شما را از خطرات احتمالی مانند حمله ی هکر ها محافظت میکند.

Icon image

برنامه اندروید Hook Vpn

یکی دیگر از فیلترشکن های برتری که نمره ی بالایی از کاربران دریافت کرده است فیلتر شکن هوک وی پی ان میباشد. این فیلترشکن نیز مانند وی پی ان هایی که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد ، از سرعت بالایی برخوردار است. و به شما جهت افزایش سرعت اتصالاتتان کمک میکند.

سرور های پرسرعت

یکی از ویژگی های برتر این فیلتر شکن سرور های بینظیر آن است که با پخش شدن این سرور ها در سرتاسر دنیا یک پوشش سراسری برای شما فراهم گردیده است. این ویژگی سبب میشود که درصورت بروز مشکل در یک سرور، آن سرور با گزینه دیگری جایگزین شود. تمامی سرور های این برنامه از کیفیت بالایی برخوردار هستند و با سرعت و قدرتی که به شما هدیه میکنند، میتوانید فیلتر تمام سایت ها و برنامه های مسدود شده را از بین ببرید.

Icon image

فیلتر شکن رایگان Swing Vpn

فیلترشکن Swing Vpn یکی از محبوب ترین فیلترشکن های موجود در بازار میباشد. که با داشتن چندین میلیون کاربر در سر تا سر جهان کیفیت خود را تضمین میکند.

استفاده رایگان

این برنامه کاملا رایگان بوده و تمامی خدماتی که به شما ارائه میکند رایگان است. و شما برای بهره بردن از این برنامه نیازی به هزینه کردن ندارید.

افزایش امنیت

یکی از بزرگترین نقاط قوت این برنامه امنیت بالای آن است. این برنامه با پروتکل های امنیتی که از آن ها برای حفظ کاربرانش استفاده میکند، جایگاه یکی از امن ترین فیلتر شکن های موجود در بازار را برای خود کسب کرده است. یکی از مهم ترین این اقدامات پنهان کردن موقعیت مکانی کاربر است. این ویژگی سبب میشود که کاربران بتوانند مروری ناشناس و ایمن داشته باشند و فعالیت های آنلاین آن ها قابل ردیابی نباشد.

Icon image

فیلتر شکن سریع Ryn Vpn

اگر به دنبال سرعت و امنیت در کنار هم هستید راین وی پی ان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. چرا که این برنامه به دلیل دارا بودن سرور های با کیفیت و عالی باعث افزایش سرعت و پهنای باند شما میشود . این ویژگی به شما کمک میکند که بتوانید به راحتی فیلترینگ و محدودیت های جغرافیایی را دور بزنید و از تجربه کردن اینترنت آزاد و نامحدود لذت ببرید.

دریافت امنیت کامل به صورت رایگان

همانطور که گفته شد این برنامه جزو امن ترین فیلترشکن های موجود در بازار است که با اقدامات امنیتی خود بالاترین درجه امنیت را برای کاربرانش فراهم میکند. این برنامه نیز کاملا رایگان بوده و شما برای بهره بردن از خدمات این فیلتر شکن نیازی به هزینه کردن ندارید. و میتوانید آن را به راحتی دانلود و استفاده کنید.

Image result for ryn vpn

فیلتر شکن رایگان HulaVpn

از فیلترشکن هایی که رضایت کاربران در دستور کار آن قرار دارد، هولا وی پی ان را میتوان نام برد. همچنین اگر به دنبال فیلتر شکنی می باشید که بهترین خدمات را به شما ارائه کند این برنامه برای شما بهترین انتخاب خواهد بود.

پشتیبانی قوی

این برنامه به منظور جلب رضایت بیشتر کاربران خود بهترین تیم پشتیبانی را برای پاسخ دهی به نیاز آن ها تدارک دیده است. بنابراین شما در صورت بروز مشکل میتوانید با این گروه تماس برقرار کرده و مشکلاتتان را در میان بگذارید و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ مشکل خود را دریافت کنید. گفتنی است این برنامه در رده ی پرسرعت ترین و ایمن ترین فیلترشکن های موجود در بازار میباشد.

Icon image

فیلتر شکن اندروید Ruby Vpn

اگر به دنبال فیلتر شکنی هستید که استفاده کردن از آن ساده باشد و بتوانید به راحتی از خدمات آن بهره ببرید رابی وی پی ان بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این برنامه با داشتن یک رابط کاربری ساده و کاربردی و همچنین طراحی کاربر پسند استفاده از برنامه را برای شما راحت کرده است. در واقع در این برنامه خبری از منو های گیج کننده و تو در تو نخواهد بود. شما میتوانید به راحتی تنها با یک کلیک بر روی دکمه ی اتصال به صورت خودکار، به سریع ترین و با کیفیت ترین سرور موجود وصل شوید و از سرعت بینظیری برخوردار شوید. درواقع این وی پی ان با خدمات بی نظیری که به شما ارائه میکند شما را از سایر برنامه ها بی نیاز میکند.

Icon image

فیلتر شکن Vpn Proxy Speed

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باید در مورد انتخاب فیلترشکن درنظر بگیرید امنیت بالا می باشد. وی پی ان پروکسی اسپید یکی از برنامه هایی است که به شما برای افزایش امنیت دستگاه و اطلاعاتتان کمک میکند.

دارای پروتکل های محافظتی

این برنامه از پروتکل های امنیتی بسیاری برخوردار است که به شما در راستای مروری ایمن و مطمئن کمک میکند. یکی از این پروتکل ها kill switch میباشد که این گونه عمل میکند که اگر اتصال شما به هر دلیلی به طور ناگهانی قطع شد، اینترنت شما را به صورت خودکار قطع میکند. تا از شما در مقابل خطرات احتمالی محافظت کند. همچنین این برنامه از سرعت بسیار بالایی برخوردار است که یکی از دلایل آن سرور های بینظیر این برنامه میباشد.

Icon image

فیلتر شکن HaloVpn

برنامه HaloVpn به شما در کارهای روزمره تان کمک می کند و به شما در دور زدن فیلترینگ کمک کند. این برنامه یکی از بهترین فیلترشکن های رایگان موجود در بازار میباشد. همچنین از حجم کمی برخوردار است و فضای ناچیزی از گوشی شما را اشغال میکند. علاوه بر آن این برنامه به دلیل سیستم کاری و نوع کارکرد آن حجم مصرفی اینترنتی شما را کاهش میدهد و به صورت غیر مستقیم در کم کردن هزینه ها به شما کمک میکند. لازم به ذکر است این ویژگی هیچ تاثیری در سرعت اتصال شما نخواهد داشت. و جزو یکی از سریع ترین فیلتر شکن های موجود در بازار میباشد.

ویژگی های فیلتر شکن HaloVpn

سرور های باکیفیت
حفاظت از حریم شخصی
کاهش مصرف باتری
صرفه جویی در حجم مصرفی
سرعت بالا
اتصال پایدار و بدون قطعی
خدمات رایگان
رمزگذاری اتصالات
دارای پروتکل های امنیتی فوق العاده

Icon image

فیلتر شکن اندروید CoolVpn Pro

از بهترین فیلتر شکن های موجود در بازار کول وی پی ان پرو میباشد. چرا که با خدمات وسیعی که در حوزه های مختلف به کاربران ارائه میکند موجب میشود که به یکی از محبوب ترین فیلترشکن ها تبدیل شود. این برنامه با محافظت از حریم شخصی و اطلاعات شما برترین خدمات را در این راستا به شما ارائه میکند.

رمزگذاری سریع

این برنامه بدون نیاز به ثبت نام کردن قابلیت استفاده دارد که همین مهم سبب میشود که امنیت شما بالاتر برود. زیرا به دلیل در دسترس نبودن اطلاعات شخصیتان احتمال سواستفاده از اطلاعات شما کمتر خواهد بود. همچنین این برنامه با رمزگذاری فوق امنیتی، اتصالات شما را رمزگذاری میکند. علاوه بر آن گفتنی است که به دلیل سرعت بالایی که این فیلتر شکن برای شما فراهم میکند یکی از بهترین گزینه ها برای انجام کارهای روزمره برای شما خواهد بود.

Icon image

فیلتر شکن رایگان GreenNet Vpn

امروزه اگر به دنبال فیلتر شکنی هستید که علاوه بر محافظت از حریم شخصی و اطلاعات شما از دستگاهتان نیز بهترین حفاظت را به عمل بیاورد گرین نت وی پی ان برای شما بهترین انتخاب خواهد بود. این برنامه مانند یک آنتی ویروس عمل میکند و از دستگاه شما به خوبی محافظت میکند. کارکرد آن به این صورت میباشد که اگر شما قصد ورود به سایت های مخرب و فیشینگ و یا نصب بدافزار ها را داشته باشید این برنامه از این کار شما جلوگیری میکند. و با یک اعلان به شما هشدار میدهد. همچنین گفتنی است این برنامه یکی از فیلترشکن های با سرعت بالا میباشد که با تمامی داده ها کار میکند و نیازی به داده خاصی ندارد.

Image result for GreenNet Vpn


یک پاسخ به “دانلود ۱۰ تا از بهترین فیلتر شکن اندروید ۲۰۲۲”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *