آموزش نصب خودکار فیلتر شکن پرسرعت و قوی برای کامپیوتر


آموزش نصب خودکار فیلتر شکن پرسرعت و قوی برای کامپیوتر

دانلود فیلتر شکن رایگان برای کامپیوتر

بسیاری از افراد کارهای روزمره خود را با استفاده از کامپیوتر های شخصیشان انجام میدهند. بنابراین نیاز به فیلترشکنی دارند که قابلیت نصب در کامپیوتر را داشته باشند.

آموزش نصب فیلتر شکن برای کامپیوتر

شما برای اینکه بتوانید از فیلتر شکن استفاده کنید نخست نیاز دارید که آن را در کامپیوترتان نصب و راه اندازی کنید. حال ما میخواهیم آموزش این کار را برای شما شرح بدهیم.
ابتدا یک فیلتر شکن را انتخاب میکنیم. سپس به گوگل میرویم و با سرچ کردن آن فیلتر شکن وارد یکی از سایت های بالا آمده میشویم.
سپس دنبال لینک دانلود برنامه که متناسب با نسخه ی ویندوزمان باشد میگردیم. پس از پیدا شدن آن بر روی آن کلیک میکنیم که به صورت خودکار دانلود شود. منتظر میشویم که دانلود برنامه تمام شود. وقتی دانلود برنامه پایان یافت بر روی فایلی که دانلود کرده ایم کلیک میکنیم. عموما فایل ها به صورت فشرده خواهند بود. اگر فایل فشرده بود نخست آن را از حالت فشرده خارج میکنیم.
برای این کار بر روی فایل زیپ راست کلیک کرده و گزینه extract here را میزنیم. سپس از ما رمز خواسته میشود که رمز در سایتی که دانلود از آن صورت گرفته است وجود دارد. پس از زدن رمز کار ما تمام میشود.
سپس با باز کردن فایل دنبال فایل نصبی فیلتر شکن مورد نظرمان میگردیم و با زدن بر روی آن پروسه ی نصب برنامه آغاز میشود.

See the source image

پروسه ی نصب فیلتر شکن برای کامپیوتر

ابتدا از ما پرسیده میشود آیا اجازه ی نصب برنامه را میدهید که شما با زدن دکمه ی Yes این اجازه را صادر خواهید کرد. از اینجا به بعد کار سختی نخواهید داشت. کافیست با زدن دکمه های نکست اجازه دهید که برنامه به صورت خودکار نصب شود. پس از پایان پروسه برنامه در دسکتاپ شما نمایش داده خواهد شد . و شما میتوانید از این به بعد از فیلترشکنی که دانلود و نصب کرده اید با سرعت بالا استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *