دانلود فیلتر شکن یوتیوب برای اندروید با لینک مستقیم


دانلود فیلتر شکن یوتیوب برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود وی‌پی ان برای youtube رایگان

شما برای استفاده از سرویس یوتیوب و بهره بردن از خدمات بینظیر آن که شامل آموزش و سرگرمی است نیاز به یک فیلترشکن قوی و پرسرعت دارید. تا بتواند فیلترینگ یوتیوب را دور زده و این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید با بهترین کیفیت ویدیوهای دلخواهتان را در یوتیوب تماشا کنید.
این فیلتر شکن به این دلیل باید پرسرعت باشد که بتواند کیفیت قابل قبولی را برای تماشا کردن شما مهیا کند. چرا که اگر سرعت کافی نباشد ویدیو های مورد نظرتان لود نمیشود و یا با کیفیت بسیار پایین باید آن ها را تماشا کنید. بنابراین یک فیلتر شکن پرسرعت و قوی میتواند به راحتی مشکل شما را حل کند.

سرعت نامحدود و قوی فیلتر شکن یوتیوب

علاوه بر آن دسترسی تمام محتواهای موجود در یوتیوب را بدون محدودیت زمانی، برای شما ممکن می سازد. همچنین گفتنی است هنگام استفاده از این برنامه پهنای باند نامحدود و سرعت اتصال سریع را تجربه خواهید کرد.

به راحتی تماشا کنید

شما با استفاده از این برنامه میتوانید به هر ویدیویی که میخواهید آن را تماشا کنید اما با مسدود بودن یوتیوب قابل دسترس نیستند، دسترسی پیدا کنید. و با سرعت بی نظیر این فیلتر شکن از تماشای آن ها با بهترین کیفیت لذت ببرید.
همچنین به وسیله سرور های قوی این برنامه به سادگی میتوانید از دیگر برنامه ها مثل نتفلیکس و سایر برنامه هایی که این خدمات را ارائه میکنند و فیلتر هستند استفاده کنید.

Image result for فیلتر شکن یوتیوب

حفاظت از حریم شخصی

علاوه بر ویژگی های گفته شده این برنامه به حافظ حریم شخصی کاربرانش معروف است. شما برای استفاده از این برنامه نیازی به ثبت نام ندارید. که همین ویژگی ضمن این که استفاده از این برنامه را آسان تر میکند موجب میشود که حریم خصوصی شما در امان باشد. همچنین این برنامه تعهد میدهد که هیچ گونه اطلاعات را از کاربرانش ذخیره نکند‌. و علاوه بر این به هیچ عنوان هیچ سوابقی از مرور شما را در دسترس دیگران قرار ندهد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *