دانلود فیلترشکن betternetبرای تماشای فیلم‌


دانلود فیلترشکن betternetبرای تماشای فیلم‌ 

نحوه ی اتصال به فیلتر شکن betternet

درست است که در کشور ما فیلتر شکن‌ های مختلفی وجود دارد اما بهتر است که ما از فیلتر شکن های فعال و قوی استفاده کنیم تا لازم نباشد هی فیلتر شکن‌ های مختلف را نصب و امتحان کنیم.یکی از برنامه‌ هایی که تاکنون توانسته است نظر کاربران را جلب کند، فیلتر شکن Vpnbetternet می‌ باشد. که به صورت رایگان در کشور ما وجود دارد و از رابط کاربری بسیار ساده و آسانی برخوردار است. که هر نوع کاربری به راحتی می‌ تواند از این برنامه استفاده کند. پس به شما پیشنهاد می‌ دهیم این برنامه را برای خود نصب کنید.کار کردن با این فیلتر شکن انقدر راحت است که کاربران اصلاً اذیت نمی‌ شوند تا به این برنامه متصل شوند. بلکه فقط با یک گزینه می‌ توانند به راحتی اتصال خود را ایجاد کنند و محدودیت‌ ها را از بین ببرند. در این فیلتر شکن دو زبان انگلیسی و فارسی وجود دارد که شما می‌ توانید بنا بر نیاز خود یکی از این دو زبان را انتخاب کنید. که این موضوع باعث محبوبیت بیشتر این برنامه شده است چون کاربران ایرانی به راحتی می‌ توانند از این برنامه استفاده کنند.

فیلترشکن betternetبدون محدودیت و اتصال رایگان بوده

استفاده از فیلتر شکنbetternetو خدماتش به صورت کاملاً نامحدود امکان‌ پذیر است و ما برای اینکه بتوانیم از سرور های جهانی برنامه استفاده کنیم. اصلاً لازم نیست هزینه پرداخت کنیم.همچنین به راحتی می‌ توانیم اتصال خود را ایجاد کنیم بدون اینکه پس از مدتی اتصالمان قطع شود یا محدودیت‌ های مختلف برای ما در نظر گرفته شود.

فیلتر شکنbetternet رایگان است علاوه بر ویژگی‌ های گفته شده یکی از قابلیت‌ های خوبی که این برنامه دارد این است که ما به هر اندازه که بخواهیم می‌ توانیم از این برنامه استفاده کنیم. بدون اینکه نیاز باشد هزینه‌ای بابت آن پرداخت کنیم. به صورتی که اتصال به این فیلتر شکن به صورت کاملاً رایگان انجام می‌ شود و فقط با یک ضربه می‌ توانیم به صورت نامحدود از این برنامه استفاده کنیم.

فیلترشکن betternet باامنیت بالا شما را ازخطر لو رفتن محتویات گوشی محافظت میکند


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *