دانلود فیلتر شکن pars برای اینترنت ایرانسل


دانلود فیلتر شکن pars برای اینترنت ایرانسل

نصب برنامه جدید ParsVPN برای بازی کلش

در دنیای امروزی که محدودیت‌ ها و فیلترینگ در سراسر نقاط جهان اعمال می‌ شود. یکی از مهم ترین ابزارهایی که حتماً باید بر روی دستگاه خود نصب داشته باشید. یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند خواهد بود. در این صورت به کمک دریافت خدمات وی پی ان خواهید توانست از محدودیت‌ ها عبور کنید. و به خدمات مورد نیازتان که به دلیل فیلترینگ از دسترس خارج شده بودند دسترسی پیدا کنید. فیلتر شکن pars یکی از ابزار های مناسب برای همین منظور می باشد.

۱_ نیاز به داشتن اکانت

شما برای استفاده از خدمات موجود در این برنامه نیاز به یک اکانت دارید. تا بتوانید وارد برنامه شوید و سپس از خدمات بی‌ نظیر و با کیفیت ParsVPN لذت کافی را ببرید. چرا که این برنامه از قدرت بسیار بالایی برخوردار است.

Screenshot image

۲_ اتصال تنظیم شده

شما در این برنامه می‌ توانید با توجه به اینترنتی که دارید، پروتکل وی پی ان را انتخاب کنید. و سرور مورد نظر را نیز به کمک لیست سرور های موجود در این برنامه انتخاب کنید.
پس از آن با زدن دکمه اتصال، یک اتصال قوی و قدرتمند برای شما پدید خواهد آمد. که به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید هرگونه محدودیت موجود در اینترنت را به راحتی از بین ببرید. و به تمامی ظرفیت‌ های اینترنت دسترسی پیدا کنید.

Screenshot image

۳_ پشتیبانی مناسب و حرفه ای فیلتر شکن pars

این برنامه یک تیم پشتیبانی بسیار پاسخگو و قدرتمند را برای ارائه خدمات بهتر به شما در نظر گرفته است. تا شما بتوانید در صورت بروز مشکل با ارتباط گرفتن با این تیم پاسخ مشکل خود را دریافت کنید. و از این برنامه بهترین تجربه را کسب کنید.

Screenshot image

۴_ نوع اینترنت در کیفیت اتصال مهم است

این برنامه برای بسیاری از اینترنت ‌ها فعال می‌ باشد، ولی برخی از اینترنت‌ ها با این برنامه سازگار نیستند. پس نوع اینترنتی که با آن از این برنامه استفاده می‌ کنید، در کیفیت اتصال برقرار شده بسیار تاثیر خواهد گذاشت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *