دانلود فیلتر شکن pia برای تبلت


دانلود فیلتر شکن pia برای تبلت

نحوه ی اتصال فیلتر شکن pia

فیلتر شکن‌ های جدید خیلی بهتر می‌ توانند به ما کمک کنند چون دارای سرور های فعال و پایدارند. و گزینه خوبی که این برنامه دارد این است که در تمامی کشورها حتی در کشور های دور افتاده  دارای سرور است تا بتوانیم به آن ها متصل شویم.این نرم افزار در کشور های متنوعی قرار دارد به عنوان مثال :

ایالات متحده آمریکا (États-Unis d’Amérique) 🇺🇸

کانادا (Canada) 🇨🇦

آلمان (Allemagne) 🇩🇪

هلند (Pays-Bas) 🇳🇱

بریتانیا (Royaume-Uni) 🇬🇧

استرالیا (Australie) 🇦🇺

سنگاپور (Singapour) 🇸🇬

ژاپن (Japon) 🇯🇵

فرانسه (France) 🇫🇷

هنگ کنگ (Hong Kong) 🇭🇰

سوئیس (Suisse) 🇨🇭

روسیه (Russie) 🇷🇺

کره جنوبی (Corée du Sud) 🇰🇷

برزیل (Brésil) 🇧🇷

مالزی (Malaisie) 🇲🇾

تایلند (Thaïlande) 🇹🇭

ترکیه (Turquie) 🇹🇷

اسپانیا (Espagne) 🇪🇸

با این فیلتر شکن می توانید برنامه های جدید و از قبل نصب شده را به صورت خودکار اسکن کنید و از ویروسی شدن دستگاه اندرویدی خود جلوگیری کنید.

فیلتر شکن pia بااتصال پایداراین فیلتر شکن می‌ تواند برای شما اتصالی پایدار ایجاد کند. در نتیجه می‌ توانید بدون نگرانی برنامه را در روی دستگاه‌ های مختلف خود نصب کنید.پس از اینکه این فیلتر شکن را برای خود نصب کردید به راحتی می‌ توانید انواع فیلترینگ‌ های موجود در سایت‌ ها و برنامه‌ های مختلف را از بین ببرید و حتی فیلم‌ های مختلف را بدون سانسور در کشور خود تماشا کنید.

فیلتر شکن piaپرسرعت بوده درست است که شاید خیلی از کاربران نتوانند به فیلتر شکن‌ های ناشناخته اعتماد کنند. اما وضعیت خوبی که این نوع برنامه‌ ها دارند این است که از سرعت بهتری برخوردارند. چون به علت کاربران کم ترافیک بر روی آن ها اعمال نمی‌ شود. در نتیجه با نصب این نوع فیلتر شکن‌ ها ما می‌ توانیم به خدمات دلخواهمان دست پیدا کنیم.

فیلتر شکن pia کم حجم وکاربردی میباشد  و فضای کمی رادر تبلت و گوشی شما اشغال میکند


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *