رفع محدودیت ازطریق وی پی ان فعال و هوشمند clear


رفع محدودیت ازطریق وی پی ان فعال و هوشمند clear

دانلود وی پی ان clear برای اندروید

فیلتر شکن clear VPN یکی از برنامه‌ های کاربردی در کشور ما می‌ باشد که علاوه بر سرور های پرسرعت دارای پروکسی‌ های پایدار می‌ باشد. که با اتصال به آن ها ما می‌ توانیم انواع محدودیت‌ ها را از بین ببریم.در نتیجه می‌ توانید این فیلتر شکن را بر روی دستگاه‌ های اندرویدی و حتی آیفون خود نصب کنید. تا با استفاده از آن به خدمات جهانی دست پیدا کنید.

عدم اشتراک گذاری داده های خصوصی شما

یکی از بهترین گزینه‌ هایی که این فیلتر شکن دارد و به مرور خصوصی شما کمک می‌ کند این است که این برنامه به هیچ عنوان داده‌ های خصوصی شما را به اشتراک نمی‌ گذارد و با هر نوع اینترنتی که متصل شوید این برنامه تمام مرور شما را خصوصی نگه می‌ دارد.

دارای تمام زبان های روز دنیا

این برنامه برای جلب نظر کاربران و راحتی کار آن ها علاوه بر آنکه یک رابط کاربری بی‌ نظیر و ساده را برای آن ها طراحی کرده است. ویژگی دیگری نیز در محیط این برنامه گنجانده است و آن هم پشتیبانی از به روزترین زبان‌ ها و پرطرفدار ترین آن ها می‌ باشد. که این ویژگی باعث خواهد شد کاربران برای راحتی کار خود این فیلتر شکن را انتخاب کنند و از خدمات آن برای غلبه بر محدودیت‌ ها استفاده کنند.همچنین باعث می شود شما اپلیکیشن های مورد علاقه خود را نصب کنند ولذت ببرند.

فیلتر شکنclear قوی و سرور های ارتقا یافته این فیلتر شکن بهترین سرعت دانلود و سریع ترین اتصالات را برای بازی و یا گشت و کذار در اینترنت را تضمین میکند.

فیلتر شکنclear برای همراه اول و رایتل  و وای فای قابل اتصال میباشد.

فیلتر شکن clearبااتصال پایدار که دارد سرعت اینترنت ما را در هر شرایطی افزایش می‌ دهد. و فرقی ندارد که ما با اینترنت‌ های همراه از جمله ایرانسل و همراه اول یا وای فای به این برنامه متصل شویم. چون دارای سرور های متناسب با این نوع اینترنت‌ ها است. و برای ما می‌ تواند اتصالی پایدار و قوی ایجاد کند تا بتوانیم محدودیت‌ ها را به راحتی دور بزنیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *