پروکسی پرسرعت و پرقدرت تلگرام 2022


پروکسی پرسرعت و پرقدرت تلگرام2022

دانلود پیامرسان تلگرام با پروکسی جدید

تلگرام یکی از بهترین شبکه های اجتماعی موجود در بازار اندروید میباشد. که بهترین خدمات ممکن را در این حوزه به شما ارائه میکند. اما در این میان یک مشکل وجود دارد که آن هم فیلترینگ و محدودیت هایی است که در کشورمان برای این برنامه در نظر گرفته شده است. تنها راه حل هایی که برای رفع این مشکل وجود دارد فیلترشکن ها و پروکسی ها برای تلگرام هستند.
بلکه به راحتی می توانید از آن ها برای باز کردن فیلم ها، عکس ها و یا ویس های موجود در تلگرام استفاده کنید و با بالاترین سرعت تماس های صوتی و ویدیویی تلگرام را برقرار کنید.

سرعت بالای پروکسی های تلگرام 2022

تلگرام به خودی خود از سرعت بسیار بالایی برخوردار می باشد. اما به دلیل فیلترینگ، سرعت این برنامه بسته به فیلترشکن یا پروکسی که از آن استفاده میکنید، است. سرعت پروکسی ها بستگی به نوع پورت و یا پولی و رایگان بودن آن ها دارد. در واقع پروکسی های رایگان به دلیل اینکه رایگان بوده و تعداد زیادی از افراد به آن متصل می شوند موجب میشود که سرعت آن ها دچار افت و کاهش شود. اما پروکسی های پولی به دلیل اینکه اختصاصی هستند و بسته به نوع چند کاربره بودن آن ها تعداد به خصوصی توانایی استفاده از آن را دارند، از سرعت بسیار بالاتری برخوردارند.

Image result for پروکسی تلگرام

امنیت پروکسی های تلگرام 2022

تلگرام جزو یکی از امن ترین و قابل اعتماد ترین شبکه های اجتماعی موجود در بازار میباشد. به همین دلیل پروکسی های آن نیز از امنیت فوق العاده ای برخوردارند. البته جهت احتیاط و امنیت بهتر است که به پروکسی های آنلاین اعتماد زیادی نکنید. بنابراین گزینه بهتر برای شما برای برخورداری از امنیت بیشتر پروکسی های پولی میباشد. چرا که همانطور که گفته شد آن ها اختصاصی هستند و تعداد محدودی از افراد به آن دسترسی دارند. شما برای دسترسی به پروکسی های رایگان میتوانید از کانال هایی که آن ها را به صورت رایگان در دسترس قرار می دهند استفاده کنید. و یا میتوانید پروکسی های قوی تر را از سایت های مخصوص خریداری کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *